Fonbet Ταυτοποίηση Λογαριασμού
Η ταυτοποίηση λογαριασμού Fonbet αποτελεί μια διαδικασία που εξασφαλίζει την ασφάλεια και την νομιμότητα των στοιχηματικών δραστηριοτήτων. Παρακάτω, θα σας παρουσιάσουμε έναν οδηγό σχετικά με τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε για να ολοκληρώσετε την ταυτοποίηση, πόσος χρόνος χρειάζεται, καθώς και τους λόγους για τους οποίους ενδέχεται να απορριφθούν τα έγγραφα σας, αλλά και πως να επικοινωνήσετε με την εταιρία.
Με κλικ παρακάτω, μεταφέρεστε στην ενότητα που σας ενδιαφέρει:
- Διαδικασία ταυτοποίησης – Οδηγίες βήμα – βήμα
- Έγγραφα ταυτοποίησης
- Σε πόσο χρόνο ολοκληρώνεται η ταυτοποίηση
- Γιατί χρειάζεται η ταυτοποίηση
- Πιθανά προβλήματα με την ταυτοποίηση
- Επικοινωνία με την στοιχηματική σχετικά με την ταυτοποίηση
Πως κάνω ταυτοποίηση Fonbet
Η διαδικασία ταυτοποίησης Fonbet είναι σχετικά απλή και μπορείτε να την ολοκληρώσετε γρήγορα. Αρχικά, πρέπει να συνδεθείτε στον λογαριασμό σου και να πάτε στην ενότητα Ταυτοποίηση. Εκεί θα σας ζητηθεί να ανεβάσετε τα έγγραφα που αποδεικνύουν την ταυτότητά και τη διεύθυνση κατοικία σους. Αφού ανεβάσετε και υποβάλετε τα έγγραφα, η ομάδα της Fonbet θα τα εξετάσει και θα σας ενημερώσει μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία.
Ποια έγγραφα χρειάζονται για την Fonbet ταυτοποίηση;
Διαδικασία Ταυτοποίησης
- Ταυτότητα (εμπρός και πίσω όψη)
- Διαβατήριο
- Λογαριασμός ΔΕΚΟ (π.χ. νερού, ρεύματος, φυσικού αερίου, τηλεφώνου, ίντερνετ)
- Εκκαθαριστικό εφορίας
- Ενημέρωση με κινήσεις λογαριασμού τράπεζας ή κάρτα
- Υπεύθυνη δήλωση επικυρωμένη από ΚΕΠ ή αστυνομικό τμήμα ή από το gov.gr
Πόσος χρόνος χρειάζεται για την ταυτοποίηση Fonbet;
Συνήθως, η διαδικασία ταυτοποίησης στην Fonbet δεν απαιτεί πολύ χρόνο για να ολοκληρωθεί. Μόλις ανεβάσετε τα απαραίτητα έγγραφα, το αρμόδιο τμήμα θα τα εξετάσει. Αυτό γίνεται σύνηθως σε ένα χρονικό διάστημα που δεν υπερβαίνει τις 48 ώρες. Φυσικά, ενδέχεται η όλη διαδικασία να γίνει πολύ ταχύτερα, αλλά και πιο αργά, ανάλογα με τον όγκο των αιτημάτων που έχουν υποβληθεί σε μία συγκεκριμένη χρονική περίοδο.
Γιατι η Fonbet πρέπει να ταυτοποιήσει το λογαριασμό σας;
Η Fonbet, αλλά και όλες οι νόμιμες στοιχηματικές εταιρίες στην Ελλάδα, είναι υποχρεωμένες να κάνουν την ταυτοποίηση λογαριασμού από το νόμο. Αυτό συμβαίνει προκειμένου να εξασφαλιστεί πως ο κάθε χρήστης έχει μόνο έναν λογαριασμό και είναι στη νόμιμη ηλικία για να παίξει (21+), αλλά και να αποφευχθούν πιθανές απάτες.
Γιατί μπορεί να απορριφθούν τα έγγραφά για την ταυτοποίηση;
Υπάρχουν διάφοροι λόγοι για τους οποίους τα έγγραφά σας μπορεί να απορριφθούν. Για παράδειγμα, αν τα έγγραφα δεν είναι ευκρινή ή αν δεν είναι στη μορφή που ζητούνται από την στοιχηματική, πιθανότατα θα απορριφθούν. Το ίδιο θα συμβεί και αν δεν είναι έγκυρα ή έχουν λήξει ή αν τα στοιχεία που αναγράφονται σε αυτά, είναι διαφορετικά από εκείνα που δηλώσατε κατά την εγγραφή σας.
Μη έγκυρα ή ληγμένα έγγραφα: Αν το έγγραφο ταυτοποίησης που έχεις υποβάλει έχει λήξει, δεν θα γίνει δεκτό.
Ασαφείς ή ακατάλληλες φωτογραφίες: Αν οι φωτογραφίες των εγγράφων είναι θολές ή κομμένες, θα πρέπει να υποβάλεις ξανά.
Μη αποδεκτά έγγραφα: Αν υποβάλεις κάποιο έγγραφο που δεν περιλαμβάνεται στη λίστα αποδεκτών εγγράφων, η αίτησή σου θα απορριφθεί.
Τρόποι επικοινωνίας με την Fonbet σε περίπτωση προβλήματος με την ταυτοποίηση
Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα κατά τη διαδικασία της ταυτοποίησης, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τη τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Fonbet. Μπορείτε να το κάνετε μέσω live chat, email (support@fonbet.gr) ή τηλεφώνου (2102207023). Οι εκπρόσωποι της εταιρίας είναι στη διάθεσή σας για να σας βοηθήσουν και να ολοκληρώσετε τη διαδικασία ταυτοποίσης Fonbet όσο το δυνατόν πιο γρήγορα.
*Ισχύουν όροι και προϋποθέσεις
21+ | ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΕΕΕΠ | ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΘΙΣΜΟΥ & ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ | ΓΡΑΜΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΚΕΘΕΑ: 210 9237777 | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ