Sportradar: Ενσωματώνει live αποδόσεις για στοίχημα στις διαφημίσεις των social media

Ανανεώθηκε:
sportradar στοιχημα αποδοσεις
Photo Credits: Timon Schneider / Alamy Stock Photo

Αυτόματα θα ενημερώνονται οι αποδόσεις για αθλήτικο στοίχημα στις διαφημίσεις των στοιχηματικών εταιριών στα social media μέσω της υπηρεσίας μάρκετινγκ της Sportradar.

50 Δώρα*… ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ 🎁 Κωδικός* PAYSAFE50
winmasters app
Παίξε Νόμιμα
eeep disclaimer
*Ισχύουν Όροι & Προϋποθέσεις
ΕΕΕΠ | 21+ | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ

Όπως προκύπτει η Sportradar ενσωμάτωσε ζωντανά αθλητικά δεδομένα και στοιχηματικό περιεχόμενο στην υπηρεσία της για τα social media “ad:s”, επιτρέποντας στις διαφημίσεις βίντεο να αντλούν δεδομένα και να ενημερώνονται σε πραγματικό χρόνο. Αυτό επιτρέπει στοιχηματικές εταιρίες να δημιουργούν διαφημίσεις που μετατοπίζονται ανάλογα με τις κινήσεις της αγοράς και τις αποδόσεις των ζωντανών αθλητικών γεγονότων.

Οι διαφημίσεις που μπορούν να παράγουν πληροφορίες βάσει ζωντανών δεδομένων αναμένεται να παρέχουν περαιτέρω δυνατότητες αλληλεπίδρασης και συνάφειας στην πληρωμένη διαφήμιση στα social, ενώ οι διαφημίσεις βίντεο θα είναι αρχικά διαθέσιμες σε πλατφόρμες Meta, συμπεριλαμβανομένων του Instagram και του Facebook.

H Νiki Beier, SVP Marketing Services της Sportradar, δήλωσε: «Οι πελάτες μας έχουν ήδη δει φανταστικά αποτελέσματα χρησιμοποιώντας στατικές δημιουργικές διαφημίσεις που ενημερώνονται από τα ζωντανά δεδομένα μας. Τώρα, με την ενσωμάτωση των μεταβολών των στοιχηματικών αποδόσεων σε πραγματικό χρόνο με τα ιστορικά δεδομένα 23 ετών της Sportradar, μεγιστοποιούμε τις δυνατότητες των κοινωνικών μέσων ως κανάλι μάρκετινγκ για τις στοιχηματικές εταιρίες παρέχοντας πιο σχετικές, ελκυστικές και με καλύτερες επιδόσεις διαφημίσεις βίντεο».

Πρόσφατα, η Sportradar επέκτεινε επίσης τη συνεργασία της με την UEFA, η οποία ενίσχυσε την υφιστάμενη συμφωνία των δύο εταιρειών για τα αποκλειστικά δικαιώματα στοιχηματικών δεδομένων.