Πως μπορούν οι στοιχηματικές να αξιοποιήσουν τα Social Media
Το μάρκετινγκ μέσω των Social Media αποτελεί ένα δυνατό εργαλείο για κάθε brand, καθώς μπορεί να διαφημιστεί και να αποκτήσει αναγνωρισιμότητα μέσα από τις διαφημίσεις. Κατά πόσο όμως οι εταιρείες χρησιμοποιούν τη στρατηγική μάρκετινγκ στον μέγιστο βαθμό και πόσο εύκολα μπορούν να προσεγγίσουν νέο κοινό;
Από την πλευρά της η Fonbet πιστεύει ότι η χρήση των social media μπορεί να αποφέρει οφέλη στα brands και να δημιουργήσει μια ισχυρή διαδικτυακή εικόνα και παρουσία. Για αυτό τον λόγο η Fonbet δημιούργησε μια λίστα, που πιστεύει ότι είναι απαραίτητη για μια αποτελεσματική στρατηγική μάρκετινγκ στα Social Media.
«Μια ξεκάθαρη στρατηγική μάρκετινγκ στα Social Media θα σας βοηθήσει να θέσετε προτεραιότητες, να καθορίσετε τον στόχο σας και τον καλύτερο τρόπο για να τον πετύχετε, καθώς και να δημιουργήσετε μια εικόνα του κοινού-στόχου σας, του στυλ και της μορφής περιεχομένου. Κατά τη δημιουργία της στρατηγικής, το κάθε brand μπορεί να κατανοήσει ποιο είναι το budget που χρειάζεται, αλλά και το ύφος που πρέπει να χρησιμοποιήσει στους ήδη υπάρχοντες αλλά και στους δυνητικούς πελάτες μέσω των μηνυμάτων και των Social Media. Όταν υπάρχει στρατηγική, είναι ξεκάθαρο και ποιο είναι το περιεχόμενο που χρειάζεται το κάθε brand”.
Εκτός από τη στρατηγική που θα πρέπει να έχει ένα brand, εξίσου σημαντικό είναι να θέσει ρεαλιστικούς δείκτες απόδοσης (KPIs). Την ίδια στιγμή σύμφωνα με τη Fonbet όταν χρησιμοποιούνται τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την προώθηση του προϊόντος ή των υπηρεσιών, το κοινό-στόχος ποικίλλει ανάλογα με την πλατφόρμα. Ένας τρόπος που είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικός για τη Fonbet είναι η συνεργασία με bloggers και influencers, που μπορούν να βοηθήσουν το brand να κερδίσει αναγνωρισιμότητα αλλά και να επικοινωνήσει καλύτερα με το κοινό-στόχος. Για να πετύχει κάτι τέτοιο, χρειάζεται φυσικά δημιουργικότητα, νέες ιδέες, κάτι που σημαίνει ότι οι εταιρείες θα πρέπει να σκέφτονται “outside the box”.
Κλείνοντας, οι άνθρωποι της Fonbet αναφέρουν: “Περιτριγυριζόμαστε καθημερινά από χιλιάδες brands, ωστόσο ελάχιστα είναι αυτά που ξεχωρίζουν και θεωρούνται πετυχημένα. Το μυστικό της επιτυχίας είναι να δίνεις στον πελάτη αυτό που θέλει και αυτό που δεν μπορεί να αποκτήσει από τους ανταγωνιστές”.