Νέα εποχή για τη Λίβερπουλ με τη σφραγίδα της Adidas
Η Λίβερπουλ ανακοίνωσε την επιστροφή της Adidas ως επίσημου χορηγού εξοπλισμού, μετά από μια επιτυχημένη προσφορά που ξεπέρασε τους ανταγωνιστές Nike και Puma. Τοπ προγνωστικά με ένα κλικ!
Η γερμανική εταιρεία, που είχε συνεργαστεί ξανά με τους “κόκκινους” την περίοδο 2006-2012, θα αναλάβει τα ηνία από την επόμενη σεζόν.
Στο Betarades.gr διαβάζεις κορυφαία προγνωστικά Πρέμιερ Λιγκ για κάθε αγωνιστική.
Τα οικονομικά της συμφωνίας
Το νέο συμβόλαιο, πενταετούς διάρκειας, αναμένεται να αποφέρει στη Λίβερπουλ περίπου 60 εκατομμύρια λίρες ετησίως.
Το ποσό αυτό τοποθετεί την ομάδα στο ίδιο επίπεδο με άλλους κορυφαίους συλλόγους της Premier League όπως η Άρσεναλ, η Μάντσεστερ Σίτι και η Τσέλσι, που λαμβάνουν 60-65 εκατομμύρια λίρες από τις αντίστοιχες συμφωνίες τους.
Σύγκριση με το τρέχον συμβόλαιο
Η υπάρχουσα συνεργασία με τη Nike απέφερε εγγυημένα 30 εκατομμύρια λίρες ετησίως, φτάνοντας τα 60 εκατομμύρια με την προσθήκη εμπορικών στοιχείων, μπόνους απόδοσης και το 20% των καθαρών πωλήσεων αθλητικών ενδυμάτων.
Η βιομηχανία των χορηγικών συμβολαίων στο ποδόσφαιρο παραμένει εξαιρετικά κερδοφόρα.
Χαρακτηριστικά παραδείγματα αποτελούν:
- Ρεάλ Μαδρίτης: 816 εκατομμύρια λίρες για 8 χρόνια (Adidas)
- PSG: 888,94 εκατομμύρια λίρες (Nike)
- Τσέλσι: περίπου 900 εκατομμύρια λίρες (Nike)
- Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ: 906 εκατομμύρια λίρες για 10 χρόνια (Adidas) – το μεγαλύτερο συμβόλαιο στην ιστορία
Η πρωτοπόρος της Premier League Λίβερπουλ στοχεύει τώρα να μετατρέψει την εμπορική της επιτυχία σε αγωνιστική, κυνηγώντας τον 20ό τίτλο πρωταθλήματος που θα την φέρει στο ίδιο επίπεδο με τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ.