Η Μπουντεσλίγκα επεκτείνει τη χορηγία με διάσημη εταιρία για στοίχημα έως το 2029

Την απόφαση να επεκτείνουν έως το 2029 τη χορηγική τους συνεργασία, πήραν η Deutsche Fußball Liga (DFL) και η διάσημη εταιρία για στοίχημα, Tipico Sportwetten, για την Bundesliga και τη Bundesliga 2.

Η Tipico ξεκίνησε τη συνεργασία της με την DFL το 2018, αποκτώντας δικαιώματα χορηγίας για τις δύο κορυφαίες κατηγορίες του γερμανικού ποδοσφαίρου. Η αρχική συνεργασία συμφωνήθηκε τρία χρόνια πριν από την έναρξη του Τέταρτου Διακρατικού Συμφώνου για τα Τυχερά Παιχνίδια (GlüNeuRStv), το ομοσπονδιακό νομικό πλαίσιο που ρυθμίζει τον διαδικτυακό τζόγο στις 16 ομόσπονδες περιοχές της Γερμανίας.
Η DFL θεωρεί τη χορηγία της Tipico ως μια συνεργασία που διαδραματίζει βασικό ρόλο στη στήριξη της νόμιμης αγοράς τυχερών παιχνιδιών στη Γερμανία.
Ο Tobias Thöne, Διευθυντής Εμπορικών Συνεργασιών της Bundesliga International GmbH, δήλωσε: “Είμαστε ενθουσιασμένοι που επεκτείνουμε αυτή τη μακροχρόνια συνεργασία, η οποία βασίζεται στην αμοιβαία εμπιστοσύνη. Η Tipico έχει αποδειχθεί όλα αυτά τα χρόνια ως ένας εξαιρετικά επαγγελματικός και αξιόπιστος συνεργάτης με βαθιά αγάπη για το ποδόσφαιρο.”
Από την πλευρά της η Tipico καλωσόρισε την ανανέωση της συμφωνίας, τονίζοντας την παράδοσή της στη χορηγία όλων των επιπέδων του γερμανικού ποδοσφαίρου τα τελευταία είκοσι χρόνια.
Η εταιρεία θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί τα λογότυπα των δύο διοργανώσεων και τα κύπελλα Meisterschale στη διαφήμισή της. Επιπλέον, διατηρεί εκτεταμένα διαφημιστικά δικαιώματα, συμπεριλαμβανομένων των προνομιακών δικαιωμάτων πρόσβασης στα συμβόλαια μέσων ενημέρωσης της DFL, καθώς και το δικαίωμα για ειδικές διαφημιστικές καμπάνιες.
Ο Kajetan Strini-Brown, Διευθυντής Αθλητικού Brand της Tipico, ανέφερε: “Είμαστε περήφανοι που συνεχίζουμε τη συνεργασία μας με την Bundesliga και την 2. Bundesliga! Το γερμανικό ποδόσφαιρο βρίσκεται στην καρδιά της εταιρείας μας, και αυτό το πάθος είναι βαθιά ριζωμένο στο DNA μας.
Αυτή η επέκταση είναι βασικό μέρος της στρατηγικής μας, που περιλαμβάνει επίσης το DFB-Pokal, ένα ακόμη σημαντικό brand του γερμανικού ποδοσφαίρου. Η χορηγία και η ορατότητα που προσφέρει διαδραματίζουν κρίσιμο ρόλο στη διαμόρφωση της νόμιμης αγοράς τυχερών παιχνιδιών.”
