Formula 1: Αφιέρωμα 2020

Ανανεώθηκε:
προγνωστικά φόρμουλα 1

Η μεγάλη στιγμή έφτασε και η επίσημη έναρξη του φετινού πρωταθλήματος για την Formula 1 θα γίνει στις 3 Ιουλίου. Ομάδες και οδηγοί ετοιμάζονται για ένα πολύ διαφορετικό τρόπο διεξαγωγής, με τους οπαδούς να μην είναι παρόντες. Μπορεί να μην είχαμε δράση στην πίστα αυτόν το καιρό, όμως υπήρχαν πολλά γεγονότα που μας ξεσήκωσαν. Οι αλλαγές των κανονισμών μεταφέρθηκαν για το 2022, αντί του 2021. Επιτέλους, θα αρχίσει η δράση και για το στοίχημα στη Φόρμουλα 1!

Η Formula 1 παίζει στην Betshop | +21
betshop logo 300 300 transparent
ΕΓΓΡΑΦΗ
eeep disclaimer
*Ισχύουν Όροι & Προϋποθέσεις
ΕΕΕΠ | 21+ | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ

Δύσκολη χρονιά αναμένεται η φετινή για τον Sebastian Vettel, έχοντας χάσει την θέση του στην Ferrari από τον Ισπανό Carloz Sainz για το 2021. Ο Γερμανός τετράκις παγκόσμιος πρωταθλητής, φαίνεται να μένει εκτός για το 2021, χωρίς να έχει ανακοινωθεί κάτι. Οι φήμες για την απόσυρση του οργιάζουν.

Ο Daniel Ricciardo μετά το φετινό πρωτάθλημα θα μεταβεί στην Mclaren αντικαθιστώντας τον Carlos Sainz. Αφήνοντας έτσι τις φήμες για την επιστροφή του Fernando Alonso στην Renault να πάρουν φωτιά. Αναμένουμε δύσκολο πρωτάθλημα με τις αλλαγές που έρχονται στο σύστημα διεξαγωγής και τις αλλαγές που θα έρθουν το 2021 και μετά. Ομάδες και οδηγοί θα πρέπει να προσαρμοστούν για να φέρουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Το προηγούμενο πρωτάθλημα, τελείωσε με τον Lewis Hamilton να σηκώνει τον έκτο τίτλο του παγκόσμιου πρωταθλητή. Με την Mercedes να παίρνει την πρώτη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών για έκτη συνεχόμενη χρονιά. Αναμφίβολα η Mercedes έχει κυριαρχήσει στην υβριδική εποχή της Formula 1. Η Ferrari τερμάτισε στην δεύτερη θέση και η Red Bull Racing HONDA στην τρίτη.

Μία δύσκολη χρονιά για την Ferrari. Η ιταλική ομάδα δεν κατάφερε όσα θα ήθελε για το 2019. Ειδικά από την πλευρά των οδηγών. Με τον Μονεγάσκο να προσπαθεί να αποδείξει την αξία του στην ιταλική ομάδα, προσπαθώντας να πάρει τα ηνία του πρώτου οδηγού, και από την άλλη τον Sebastian Vettel να προσπαθεί να βρει την χρυσή τομή που τον έκανε τέσσερις φορές παγκόσμιο πρωταθλητή.

Η Red Bull Racing Honda θα λέγαμε ότι δικαιώθηκε με την αλλαγή προμηθευτή κινητήρων που έκανε για το 2019. Πολλοί είχαν αμφιβολίες για την HONDA όμως αυτό ανατράπηκε με την Red Bull. Ο Max Verstappen έσπασε το σερί της Mercedes, μετά από οχτώ αγώνες και πήρε την νίκη στην Αυστρία. Άτυχος ήταν ο Pierre Gasly ο οποίος αντικαταστάθηκε από τον Alexander Albon μετά τον δωδέκατο αγώνα. Ο Pierre Gasly πήγε στην Torro Rosso αντικαθιστώντας τον Albon.

Πολύ καλή εμφάνιση είχαμε από την Mclaren τερματίζοντας στην τέταρτη θέση. Με τον Carlos Sainz να ανεβαίνει podium στην τρίτη θέση στο Grand Prix της Βραζιλίας, πρώτο βάθρο για τον Ισπανό οδηγό, πρώτο για την Mclaren μετά το 2014.

Η Formula 1 παίζει στην Betshop | +21
betshop logo 300 300 transparent
ΕΓΓΡΑΦΗ
eeep disclaimer
*Ισχύουν Όροι & Προϋποθέσεις
ΕΕΕΠ | 21+ | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ

Αναλυτικά η βαθμολογία του πρωταθλήματος 2019

Η κατάταξη των οδηγών

  1. Lewis Hamilton
  2. Vallteri Bottas
  3. Max Verstappen
  4. Charlew Leclerc
  5. Sebastian Vettel
  6. Carlos Sainz
  7. Perrei Gasly
  8. Alexander Albon
  9. Daniel Ricciardo
  10. LandoNorris
  11. Kimi Raikkonen
  12. Daniil Kvyat
  13. Nico Hulkenberg
  14. Lance Stroll
  15. Kevin Magnussen
  16. Antonio Giovinazzi
  17. Romain Grosjean
  18. Robert Kubica
  19. George Russel

Η  κατάταξη των κατασκευαστών

  1. Mercedes
  2. Ferrari
  3. Red Bull Racing Honda
  4. Mclaren Renault
  5. Renault
  6. Scuderia Toro Rosso Honda
  7. Racing Pont BWT Mercedes
  8. Alfa Romeo Racing Ferrari
  9. Haas Ferrari
  10. Williams Mercedes
Η Formula 1 παίζει στην Betshop | +21
betshop logo 300 300 transparent
ΕΓΓΡΑΦΗ
eeep disclaimer
*Ισχύουν Όροι & Προϋποθέσεις
ΕΕΕΠ | 21+ | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ

Σύστημα διεξαγωγής

Το ξεκίνημα του φετινού πρωταθλήματος θα είναι χωρίς ανάσα. Στο πρώτο σκέλος θα διεξαχθούν οχτώ αγώνες. Στην Αυστρία και την Μεγάλη Βρετανία θα γίνουν διπλοί αγώνες.

Αναλυτικά οι πίστες με τις ημερομηνίες:

1.  03 – 05 Ιουλίου Αυστρία

2.  10 – 12 Ιουλίου Αυστρία

3.  17 – 19 Ιουλίου Ουγγαρία

4.  31 Ιουλίου – 02 Αυγούστου Μεγάλη Βρετανία

5.  07 – 09 Αυγούστου Μεγάλη Βρετανία

6.  14 – 16 Αυγούστου Ισπανία

7.  28- 30 Αυγούστου Βέλγιο

8.  04 – 06 Σεπτεμβρίου Ιταλία

 

Αναλυτικά οι οδηγοί στο φετινό πρωτάθλημα.

Mercedes: Lewis Hamilton – #44   Valtteri Bottas – #77

Ferrari: Sebastian Vettel – #5   Charles Leclerc – #16

Red Bull: Alex Albon – #23   Max Verstappen – #33

McLaren: Lando Norris – #4   Carlos Sainz – #55

Renault: Daniel Ricciardo – #3   Esteban Ocon – #31

Toro Rosso (AlphaTauri): Pierre Gasly – #10   Daniil Kvyat – #26

Racing Point: Sergio Perez – #11   Lance Stroll – #18

Alfa Romeo: Kimi Raikkonen – #7   Antonio Giovinazzi – #99

Haas: Romain Grosjean – #8   Kevin Magnussen – #20

Williams: George Russell – #63   Nicholas Latifi – #6

Στοίχημα στη Betshop.gr | +21
betshop logo 300 300 transparent
ΕΓΓΡΑΦΗ
eeep disclaimer
*Ισχύουν Όροι & Προϋποθέσεις
ΕΕΕΠ | 21+ | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ

Αλλαγές κανονισμών για το πρωτάθλημα του 2020

Το τέλος του αγώνα θα σηματοδοτεί η καρό σημαία μετά τα παράπονα που έγιναν από τις ομάδες, με το λάθος στο Grand Prix της Ιαπωνίας ένα γύρο πριν το τέλος του αγώνα. Λιγότερες δοκιμές για το 2020, οι δοκιμές πριν από τη σεζόν μειώθηκαν από οκτώ ημέρες σε έξι,

Οι δοκιμές στα μέσα της σεζόν εξαντλούνται, αν και αυτό θα πρέπει να είναι λιγότερο πρόβλημα για τις ομάδες φέτος, δεδομένου ότι τα αυτοκίνητά τους – που πιθανόν να είναι εξελίξεις των μηχανών τους του 2019 – θα ταξινομηθούν πολύ καλά μέχρι τα μέσα της σεζόν.

“Πτερύγια καρχαριών”: οι ομάδες θα πρέπει να δημιουργήσουν μια μικρή πλάκα στο κάλυμμα του κινητήρα των αυτοκινήτων τους – παρόμοια με την McLaren στις αρχές του 2019 στο MCL34 – πτερύγιο καρχαρία “που θα φιλοξενήσει τους αριθμούς των οδηγών, διευκολύνοντας τους οπαδούς να κάνουν διάκριση μεταξύ των δύο πιλότων της κάθε ομάδας. Θα υπάρξει πολύ μικρή αεροδυναμική επίδραση στα αυτοκίνητα.

Περιορισμός στο μέταλλο στην εμπρόσθια πτέρυγα. Οι κανόνες σήμερα υπαγορεύουν ότι τα πρώτα 50 mm πρέπει να κατασκευάζονται αποκλειστικά από ίνες άνθρακα. Οποιαδήποτε μεταλλικά στοιχεία – όπως συνδετήρες ή παρεμβύσματα που χρησιμοποιούνται για τη στερέωση του μπροστινού πτερυγίου – επιτρέπονται μόνο 30mm πίσω από την εμπρόσθια άκρη της τελικής πλάκας.

Οι αεραγωγοί που χρησιμοποιούνται για την ψύξη των φρένων κατηγοριοποιούνται τώρα ως «Καταχωρημένα Μέρη», που σημαίνει ότι θα πρέπει να σχεδιάζονται από τις ίδιες τις ομάδες, αντί να αγοράζονται από άλλη εταιρεία ή ομάδα. Οι οδηγοί θα έχουν ακόμη περισσότερο έλεγχο στις εκκινήσεις τους, ενώ το 90% της ροπής του κινητήρα θα ελέγχεται άμεσα από την εντολή του οδηγού στον συμπλέκτη του.

Ένας επιπλέον MGU-K. Οι οδηγοί μπορούν τώρα να χρησιμοποιήσουν τρεις μονάδες γεννήτριας κινητήρων – Kinetic (ή MGU-Ks) κατά τη διάρκεια της σεζόν και όχι δύο, προσαρμόζοντας έτσι των αριθμό κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE) Μονάδες Turbo Charger (TC) και

Μονάδα Γεννήτριας Μοτέρ – Θερμότητας (MGU-H) .

Λιγότερο καύσιμο εκτός της δεξαμενής.Οι τεχνικοί κανονισμοί του 2020 περιορίζουν την ποσότητα καυσίμου που επιτρέπεται να κυκλοφορεί γύρω από το αυτοκίνητο έξω από την κυψέλη επιβίωσης καυσίμου σε μόλις 250ml – κάτω από τα δύο λίτρα το 2019 – όλα τα οποία πρέπει να χρησιμοποιούνται για “κανονική λειτουργία του κινητήρα”.

FIA: Μείωση του προϋπολογισμού και νέοι κανόνες στην F1 το 2021

Αλλαγές έρχονται στην Formula 1 από το 2021, όπως προέκυψε από την τηλεδιάσκεψη του παγκοσμίου συμβουλίου της FIA,

Στη διάρκειά της συνεδρίασης επικυρώθηκαν οι προτεινόμενες αλλαγές στους αθλητικούς, τεχνικούς και οικονομικούς κανονισμούς της F1, που αφορούν μείωση του προϋπολογισμού, όρια τεχνικών ενημερώσεων στα αυτοκίνητα, περιορισμούς στις δοκιμές, αλλά και κανόνες σε αγώνες χωρίς θεατές. Μετά τη διαδικασία ο πρόεδρος της διεθνούς ομοσπονδίας αυτοκινήτου (FIA), Ζαν Τοντ, υποστήριξε πως «οι αλλαγές που συζητήθηκαν αποτελούν ένα σημαντικό βήμα προόδου για την βιωσιμότητα του μηχανοκίνητου αθλητισμού του σε έναν κόσμο συγκλονισμένο από την πανδημία».

Μία από τις βασικές αλλαγές που έρχονται το 2021 θα αφορά την εισαγωγή ενός νέου ανώτατου ορίου στον εποχικό προϋπολογισμό. Ένα θέμα στο οποίο οι ομάδες είχαν ήδη συμφωνήσει, από 175 έως 145 εκατ. δολάρια.Στην επόμενη διετία θα μειωθεί στα 140 και μετά στα 135, λαμβάνοντας πάντα υπόψη ένα πρόγραμμα 21 αγώνων. Την επόμενη σεζόν, η οποία περιλαμβάνει μονοθέσια ίδια με αυτά του 2020, οι ενημερώσεις θα είναι περιορισμένες, επίσης όσον αφορά στις μονάδες ισχύος και θα εισαχθεί επίσης ένα όριο για την αντικατάσταση των συστημάτων εξάτμισης.

Οι περιορισμοί που σχετίζονται με την κατάσταση έκτακτης ανάγκης, αναφέρουν ότι για τους αγώνες χωρίς θεατές, κάθε ομάδα θα μπορεί να λειτουργεί το ανώτερο μέ 80 άτομα, 60 εκ των οποίων θα ασχολούνται μόνο για παροχή βοήθειας.

Χειμερινές δοκιμές – Τα φαβορί

Χρόνοι δοκιμών εξέλιξης με τα ελαστικά

  1. Valtteri Bottas : 1’15.732 – C5
  2. Max Verstappen: 1’16.269  -C4
  3. Daniel Ricciardo: 1’16.276 – C5
  4. Charles Leclerc: 1’16.360 – C5
  5. Lewis Hamilton: 1’16.410 – C5
  6. Esteban Ocon: 1’16.433 – C5
  7. Sergio Perez: 1’16.634 – C5
  8. Carlos Sainz: 1’16.820 – C4
  9. Sebastian Vettel: 1’16.841 – C5
  10. George Russell: 1’16.871 – C5
  11. Daniil Kvyat: 1’16.914 – C4
  12. Robert Kubica: 1’16.942 – C5
  13. Romain Grosjean: 1’17.037 – C4
  14. Pierre Gasly: 1’17.066 – C4
  15. Kimi Raikkonen: 1’17.091 – C5
  16. Lance Stroll: 1’17.118 – C3
  17. Nicholas Latifi: 1’17.313 – C5
  18. Antonio Giovinazzi: 1’17.469 – C5
  19. Kevin Magnussen: 1’17.495 – C4
  20. Lando Norris: 1’17.550 – C2
  21. Alexander Albon: 1’17.5732 – C3
Η Formula 1 παίζει στην Betshop | +21
betshop logo 300 300 transparent
ΕΓΓΡΑΦΗ
eeep disclaimer
*Ισχύουν Όροι & Προϋποθέσεις
ΕΕΕΠ | 21+ | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ

Οι χειμερινές δοκιμές τελείωσαν και οι Mercedes έδειξαν να είναι τα φαβορί. Συνολικά συμπλήρωσαν 903 γύρους. Εστίασαν πολύ σε προσομοιώσεις αγώνα, λύνοντας κάποια θέματα που αντιμετώπισαν στην υβριδική κινητήρια μονάδα. Ο Lewis Hamilton δήλωσε ότι είναι πανέτοιμος για το καινούργιο πρωτάθλημα ενώ βρίσκεται σε πολύ καλή φόρμα κάνοντας μεγάλη προετοιμασία για φέτος.

Η Red Bull δοκίμασε λεπτομερώς το καινούργιο μονοθέσιο. Ο Max Verstappen τόνισε: “Είμαι έτοιμος για τη Μελβούρνη, ήταν καλή η προετοιμασία των δυο τελευταίων βδομάδων. Κανένα μονοθέσιο δεν είναι τέλειο, ποτέ, πίεσα για να βρω το όριο του μονοθεσίου και να ξέρω τι ρυθμό μπορεί να δώσει στη Μελβούρνη. Οι Mercedes είναι επίσης πολύ γρήγορες όπως αναμένονταν αλλά καλύτερα να επικεντρωθούμε στο τι κάνουμε εμείς. Ελπίζω να είμαστε ανταγωνιστικοί στην Αυστραλία” Συνολικά συμπλήρωσαν 780 γύρους , έχοντας θέματα στην πίσω ανάρτηση της RB16.

Δύσκολα θα μπορούσαμε να έχουμε μία ξεκάθαρη εικόνα για την Ferrari.

Ο επικεφαλής της ομάδας Mattia Binotto δήλωσε: “Είμαι ικανοποιημένος από τις χειμερινές δοκιμές. Ακολουθήσαμε τελείως διαφορετική προσέγγιση φέτος, το πρώτο τριήμερο δοκιμάσαμε όλες τις πιθανές διαμορφώσεις του μονοθεσίου. Η απόδοση δεν είναι αυτή που θέλουμε στον ένα γύρο. Όσον αφορά στην αξιοπιστία και στο ρυθμό αγώνα είμαστε ικανοποιημένο” . Φήμες ακούγονται ότι η Ιταλική ομάδα κρύβεται και δεν έχει δείξει την πραγματική της δύναμη ακόμα. Η υβριδική τους κινητήρια μονάδα δεν αποδίδει το ίδιο, με αποτέλεσμα να έχουν χάσει το σημαντικό πλεονέκτημα που είχαν στις ευθείες. Βέβαια έχουν βελτιώσει την κάθετη δύναμη στο μονοθέσιο τους.

Η Racing Point, ή όπως ακούσαμε να την λένε ( Ροζ Mercedes ) εντυπωσίασε κάνοντας 782 γύρους στις χειμερινές δοκιμές. Είναι εμφανείς οι ομοιότητες του μονοθεσίου με το περσινό της Mercedes W10. Ο Sergio Perez δήλωσε ότι είναι το καλύτερο μονοθέσιο που έχει οδηγήσει.

Μέτρα ασφαλείας για τον κορωνοϊό

Η Formula 1 εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία ξεκαθαρίζει πως πρόκειται να πάρει όλα τα μέτρα για να προστατεύσει το προσωπικό των ομάδων και το δικό της από τον κορωνοϊό.

Το social distancing θα κυριαρχεί. Η νέα πραγματικότητα έρχεται και θα είναι άκρως αισθητή, μιας και η κάθε ομάδα πρέπει να τηρεί αυστηρά τα πρωτόκολλα υγείας, οι συνεντεύξεις θα είναι άκρως διαφορετικές, ενώ το βάθρο θα αντικατασταθεί από μια νέα διαδικασία βράβευσης των νικητών. Επιπλέον, θα υπάρχουν συνεχώς τεστ τόσο σε οδηγούς, αλλά και σε προσωπικό των ομάδων και δεν αποκλείεται σε αγώνες να δούμε επίσημους δοκιμαστές να παίρνουν μέρος στον αγώνα.