Διάσημη στοιχηματική εταιρία ακυρώνει τη διαφήμιση του Euro 2024 με τον Μπόρις Τζόνσον έπειτα από αντιδράσεις

Ανανεώθηκε:
διαφημιση euro2024
Photo Credits: Barbara Cook / Alamy Stock Photo

Μετά από τις έντονες αντιδράσεις γύρω από τη διαφημιστική καμπάνια της Paddy Power για το Euro 2024, με πρωταγωνιστή τον Μπόρις Τζόνσον, η διάσημη εταιρία για στοίχημα αποφάσισε να την αποσύρει.

Όπως προκύπτει, οι αντιδράσεις ήρθαν από το εσωτερικό της Paddy Power, καθώς πολλοί ήταν εκείνοι που εξέφρασαν τις ανησυχίες τους, σχετικά με το αν θα ήταν καλό για το προφίλ της εταιρίας να πρωταγωνιστήσει σε μια τέτοια διαφημιστική καμπάνια, μια προσωπικότητα που διχάζει όσο ο Μπόρις Τζόνσον.

👉Το Betarades.gr σας παρουσιάζει αναλυτικά τους ομίλους και το πρόγραμμα του Euro 2024

Ο πρώην πρωθυπουργός – ο οποίος πρωτοστάτησε στην εκστρατεία για το Brexit το 2016 – επρόκειτο να φορέσει τη φανέλα της Αγγλίας και να δηλώσει: “Σας είπα ότι θα μας ξαναβάλω στην Ευρώπη”.

Η Flutter Entertainment η μητρική εταιρεία της Paddy Power, μετά τις αντιρρήσεις και τις ανησυχίες από πολλά μέλη, επιβεβαίωσε ότι ενώ είχε συζητήσει με την ομάδα του Τζόνσον για εμφάνιση στη διαφήμιση, ο ρόλος του στην καμπάνια για το επερχόμενο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου 2024 τελικά δεν θα προχωρήσει.

Η απόφαση αυτή σηματοδοτεί την τελευταία σε μια σειρά αμφιλεγόμενων διαφημιστικών της Paddy Power, καθώς πολλές ήταν στο παρελθόν οι διαφημίσεις με ομοφοβικό περιεχόμενο, που είχαν προκαλέσει θύελλα αντιδράσεων. Μάλιστα, το 2022 η Paddy Power λάνσαρε καμπάνια κατά του ίδιου του Μπόρις Τζόνσον, χρησιμοποιώντας οχήματα με ψηφιακά μηνύματα, τα οποία κυκλοφορούσαν στο Λονδίνο και είχαν μηνύματα όπως “Αντίο Μπόρις”, “Είναι δύσκολο να συνεχίσεις” και  “Hello Boris?”