Η bet365 ενισχύει την προβολή του brand με παρουσία σε κορυφαίο στάδιο της Βραζιλίας

Η bet365 ανακοίνωσε συμφωνία χορηγίας με το Allianz Parque, μία από τις σημαντικότερες αθλητικές εγκαταστάσεις της Βραζιλίας και έδρα της ομάδας Serie A, Palmeiras.

Η συμφωνία, η οποία διαμεσολαβήθηκε από την WTorre, επιτρέπει στη διάσημη στοιχηματική εταιρία να καταλάβει αποκλειστικά το τμήμα των στοιχημάτων στον αθλητισμό στις διαφημιστικές ιδιοκτησίες του σταδίου, διασφαλίζοντας ορατότητα καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.
Εκπρόσωπος της bet365 δήλωσε: «Η συνεργασία με το Allianz Parque αποτελεί ένα στρατηγικό ορόσημο για την bet365 στη Βραζιλία. Είμαστε υπερήφανοι που συνδέουμε το brand μας με ένα από τα πιο σύγχρονα και ζωντανά στάδια της Λατινικής Αμερικής.
Η ορατότητα και η αλληλεπίδραση που προκύπτουν από αυτή τη συνεργασία είναι σημαντικές για την εδραίωση της παρουσίας μας στη χώρα και την προώθηση του υπεύθυνου στοιχηματισμού, ενώ παράλληλα προσφέρουμε στο βραζιλιάνικο κοινό μια κορυφαία εμπειρία αθλητικού στοιχήματος.»
Η εταιρεία τόνισε επίσης ότι η συνεργασία αυτή θα επιτρέψει νέες ευκαιρίες ενεργοποίησης καθ’ όλη τη διάρκεια του 2025. Παράλληλα, ένα VIP box της bet365 θα φιλοξενεί 36 άτομα, με πρόσβαση σε αγώνες και αποκλειστικές εκδηλώσεις.
«Η έλευση της bet365 ως νέου χορηγού του Allianz Parque ενισχύει τη θέση της αρένας ως ένας χώρος που συνδέει σημαντικά brands με εμπειρίες υψηλής απήχησης προς το κοινό», δήλωσε ο Marcelo Frazão, Αντιπρόεδρος Ψυχαγωγίας στην WTorre.
«Αυτή η συνεργασία ενισχύει την αξία που προσφέρουμε, τόσο κατά τη διάρκεια των αγώνων όσο και στις μεγάλες εκδηλώσεις που φιλοξενούμε, προωθώντας την καινοτομία, τη διασκέδαση και την υπευθυνότητα σε όλα τα επίπεδα.»
Η bet365 είναι ο πιο πρόσφατος αθλητικός συνεργάτης του συλλόγου, χωρίς να είναι ο μοναδικός, αφού η Palmeiras φαίνεται να επιδιώκει να επωφεληθεί από τον ταχέως αναπτυσσόμενο τομέα των στοιχημάτων στη Βραζιλία. Η Sportingbet παραμένει ο κύριος χορηγός των ανδρικών και γυναικείων ομάδων της Palmeiras, εμφανιζόμενη στο μπροστινό μέρος της φανέλας.
Η bet365 ξεχωρίζει στη Βραζιλία
Ο ανταγωνισμός στην αγορά της Βραζιλίας συνεχίζει να αυξάνεται από την αρχή του έτους. Πάνω από 2.200 εταιρείες έχουν εγγραφεί στον εθνικό ρυθμιστή SPA και έχουν αιτηθεί άδειας, αν και μόλις το 3,5% εξ αυτών την έχει εξασφαλίσει.
Η συνολική αξία του τομέα εξηγεί το έντονο ενδιαφέρον, καθώς η αξία της εθνικής αγοράς εκτιμάται γύρω στα R$120 δισ. (€18,7 δισ.). Η bet365 φαίνεται αποφασισμένη να αποκτήσει μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς στη χώρα, εφαρμόζοντας τη δοκιμασμένη στρατηγική αθλητικού marketing της — όπως έχει κάνει και με τη UEFA Champions League — και στη βραζιλιάνικη αγορά.
Η εταιρεία ήταν ανάμεσα στα πρώτα brands στοιχημάτων που εισήλθαν στη χώρα. Πρόσφατα χαρακτηρίστηκε ως «πρώιμος νικητής» και, σύμφωνα με το SBC Notícias Brazil, η bet365 κατείχε περίπου το 40% των εθνικών μεικτών εσόδων από παιχνίδια (GGR) το 2024, μαζί με την Betano.
Ο πάροχος συνεχίζει να ενισχύει το παναμερικανικό του προφίλ, καθώς μόλις τον Οκτώβριο ανακοίνωσε την επίσημη έναρξη λειτουργίας του στο Περού. Είναι επίσης ενεργός στο Μεξικό, τον Ισημερινό, τη Χιλή, την Αργεντινή, καθώς και σε αρκετές πολιτείες των ΗΠΑ και στο Οντάριο του Καναδά.
