Οι Betarades στο σεμινάριο του ΙΕΚ ΑΚΜΗ!

Ανανεώθηκε:
betarades ιεκ ακμη

Το Betarades.gr είναι στην ευχάριστη θέση να συμμετέχει στο διαδικτυακό σεμινάριο που διοργανώνει το ΙΕΚ ΑΚΜΗ! Το σεμινάριο θα γίνει το διήμερο Πέμπτη (08/04) – Παρασκευή (09/04). Ο Θοδωρής και ο Αριστοτέλης θα μιλήσουν για το «πώς το Youtube, το Twitch και άλλες πλατφόρμες live streaming & on demand tv έχουν υποκαταστήσει την τηλεόραση». Το σεμινάριο θα συντονίσει ο γνωστός δημοσιογράφος, Δημήτρης Χατζηγεωργίου.

Το Διήμερο διαδικτυακό σεμινάριο του τομέα Δημοσιογραφίας του ΙΕΚ ΑΚΜΗ, έχει τίτλο “Connecting the Social Media Dots” και αντικείμενο τη σχέση Δημοσιογραφίας και Social Media στην εποχή μας.

Εισηγητές και θέματα:

“The Brilliant Basics – Covid Edition”
Νίκος Πασχαλίδης
Account Director
Customer Engagement and Digital
OGILVY

“Τα Social Media και η διαμόρφωση της είδησης.
Τα Case Studies του Αμερικανικού Καπιτωλίου και του κινήματος #metoo”.
Webinar Lab: “Κανόνες και συμβουλές για ένα σωστό επαγγελματικό profile στα Social Media”.
Όμηρος Τσάπαλος
Σύμβουλος Στρατηγικής και Επικοινωνίας

“Από την ψηφίδα στο ψηφιδωτό: Πώς η Formula 1 ανεβάζει την απήχησή της και διευρύνει το κοινό της μέσω των Social Media; Πώς πέτυχε αύξηση επισκεψιμότητας 99%, πού στοχεύει, γιατί ασχολήθηκε με το ρατσισμό;”
Webinar Lab: “Παραγωγή βίντεο για τα Social Media. Σενάριο, διάρκεια, πλάνα, μοντάζ, μουσική, ανάρτηση”.
Τάκης Πουρναράκης
Δημοσιογράφος, Μηχανολόγος Μηχανικός

“Live stream – Video on demand: Η τηλεόραση της Generation Z.
Πώς το Youtube, το Twitch και άλλες πλατφόρμες live streaming & on demand tv έχουν υποκαταστήσει την τηλεόραση.
Ευκαιρία ανάδειξης για τους νέους δημοσιογράφους ή παγίδα;”
Οι Θοδωρής Ρίγανης και Αριστοτέλης Σαββίδης από το Betarades.gr μοιράζονται την εμπειρία τους για το πώς δημιούργησαν το μεγαλύτερο Αθλητικό/Στοιχηματικό κανάλι.

“Πώς τα Social Media έγιναν πύλη για Brand Awareness – επισκεψιμότητα και συνέβαλαν στην διεθνοποίηση του project Eurohoops που αποτελεί case study”.
“Η σωστή ιεράρχηση των Social Media ως Key Pro Tool, χωρίς ο εθισμός (η μάστιγα του scroll) να οδηγεί στην αντιπαραγωγικότητα, την εικονική πραγματικότητα/ζωή και το κυνήγι ενός ψεύτικου θησαυρού”.
“Πώς να προσεγγίζουμε την τάση στα Social Media χωρίς να διαστρεβλώνουμε την άποψη της κοινής γνώμης (Γιάννης Αντετοκούνμπο – Εθνική Ομάδα 2017)”.
Νίκος Βαρλάς
Co Founder, Ex-Publishing Manager Eurohoops (2012-2021)
Representative of Giannis Antetokounbo Team for his endorsements
Among Instigators of the Antetokounbros Brand
Operator of Antetokounbros Events in Creece
Director of Recruiting at Octagon Europe
Strategic Communications Director of UPGR8 Sports Marketing Agency

Χρόνος διεξαγωγής Webinar: Πέμπτη 8, Παρασκευή 9 Απριλίου 2021

Συντονίζει ο Δημοσιογράφος Δημήτρης Χατζηγεωργίου