Η bet365 ενισχύει την παρουσία της στην Bundesliga με συνεργασίες με Στουτγκάρδη και Αμβούργο
Η bet365 ενδυναμώνει περαιτέρω τη δέσμευσή της στο γερμανικό ποδόσφαιρο, εξασφαλίζοντας επίσημες συνεργασίες με δύο σημαντικούς συλλόγους της Bundesliga, τη VfB Στουτγκάρδη και το Αμβούργο.
Για τη σεζόν 2025/26, η VfB Στουτγκάρδη ανακοίνωσε την bet365 ως επίσημο συνεργάτη της ομάδας, σε μια συμφωνία που θα περιλαμβάνει έντονη προβολή του brand στην MHP Arena κατά τη διάρκεια των εντός έδρας αγώνων, μέσα από LED περιμετρικές πινακίδες, branding στο γήπεδο, καθώς και σε περιεχόμενο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Ο Rouven Kasper, Chief Marketing and Sales Officer της VfB Στουτγκάρδη, τόνισε τη σημασία του υπεύθυνου στοιχηματισμού στη συνεργασία, δηλώνοντας:
«Η bet365 έχει επίσης μακρά και ισχυρή παρουσία στο κορυφαίο ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο. Με την bet365, η VfB Στουτγκάρδη αποκτά έναν συνεργάτη που δεσμεύεται ενεργά για την προστασία των παικτών και είναι πλήρως προσηλωμένος στην προώθηση του υπεύθυνου στοιχηματισμού. Αυτή ήταν βασική προϋπόθεση για εμάς ώστε να προχωρήσουμε στη συνεργασία αυτή.»
Ο Alex Sefton, Global Chief Marketing Officer της bet365, πρόσθεσε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με τη VfB Στουτγκάρδη, έναν σύλλογο με πλούσια ιστορία και μια ιδιαίτερα παθιασμένη βάση φιλάθλων. Ανυπομονούμε να στηρίξουμε τους Reds σε αυτήν τη σεζόν της Bundesliga και δεν βλέπουμε την ώρα να ζήσουμε την ατμόσφαιρα στη MHP Arena.»
Σε μια παρόμοια συμφωνία, αλλά διάρκειας τριών ετών αντί για ενός, το HSV προχώρησε σε συνεργασία με την bet365, σηματοδοτώντας μια σημαντική κίνηση στη στρατηγική εμπορικής ανάπτυξης του συλλόγου.
Το brand της bet365 θα προβάλλεται έντονα σε LED πινακίδες και media walls κατά τη διάρκεια των εντός έδρας αγώνων του HSV, καθώς και σε όλες τις ψηφιακές πλατφόρμες του συλλόγου.
Ποδόσφαιρο και στοιχηματισμός στη Γερμανία
Το ποδόσφαιρο και το στοίχημα συνδέονται στενά εδώ και χρόνια στη Γερμανία. Αγώνες της Bundesliga, παιχνίδια κυπέλλου και βραδιές Champions League προσελκύουν παίκτες, είτε μέσω διαδικτυακών πλατφορμών είτε σε τοπικά πρακτορεία στοιχημάτων.
Οι κανόνες γύρω από τον στοιχηματισμό έχουν αλλάξει τα τελευταία χρόνια. Από τον Ιούλιο του 2021, η αναθεωρημένη Glücksspielstaatsvertrag έδωσε στο online αθλητικό στοίχημα σαφές νομικό πλαίσιο. Επίσης επέβαλε αυστηρούς περιορισμούς στη διαφήμιση και υποχρέωσε τους παρόχους να φροντίζουν για την προστασία των παικτών. Αυτό έχει καταστήσει τις συνεργασίες με συλλόγους έναν σημαντικό τρόπο για τις στοιχηματικές εταιρείες να προσεγγίζουν τους φιλάθλους με ασφαλή τρόπο.
Εταιρείες όπως οι bet365, Tipico και bwin έχουν πλέον ισχυρή παρουσία στα γήπεδα, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και γύρω από τις δραστηριότητες της ημέρας των αγώνων. Οι σύλλογοι δίνουν ολοένα μεγαλύτερη έμφαση στον υπεύθυνο στοιχηματισμό, ενώ οι στοιχηματικές εταιρείες βρίσκουν δημιουργικούς τρόπους για να εμπλέξουν τους φιλάθλους.
Το ποδόσφαιρο είναι η κινητήρια δύναμη του στοιχηματισμού στη Γερμανία, και αυτές οι συνεργασίες δείχνουν πώς το άθλημα και η στοιχηματική βιομηχανία έχουν γίνει στενά συνδεδεμένα – με έναν δομημένο, φιλικό προς τον φίλαθλο και αναπόσπαστο τρόπο στη σύγχρονη εποχή του παιχνιδιού.
Ωστόσο, το γερμανικό ποδόσφαιρο και το στοίχημα δεν έχουν ξεφύγει από την κριτική που συχνά δέχεται η σχέση των δύο βιομηχανιών, με ορισμένους να υποστηρίζουν ότι η ορατότητα του τζόγου στον αθλητισμό θα πρέπει να περιοριστεί.
Σε αντίθεση όμως με χώρες όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, το Βέλγιο και η Ολλανδία, οι απαγορεύσεις στη χορηγία αθλητικών συλλόγων από στοιχηματικές εταιρείες δεν έχουν βρει ευρεία υποστήριξη στη Γερμανία. Το 2024, η Bundesliga απέρριψε τέτοια πρόταση λόγω ανησυχιών για τα έσοδα των συλλόγων.