Betsson: “Στο υψηλότερο επίπεδο αναγνωρισιμότητας στην Ελλάδα”

Στην 26η έκδοση του SBC Leaders Magazine παραχώρησε συνέντευξη ο διευθύνων σύμβουλος της Betsson στην Ελλάδα, Θάνος Μάρινος. Και εξήγησε πώς η στοιχηματική εταιρεία κέρδισε μια εξέχουσα θέση στην ελληνική αγορά.

Περίπου δύο χρόνια αφότου πήρε άδεια λειτουργίας από την ΕΕΕΠ, η εμπειρία της Betsson δείχνει να είναι θετική. Με το στέλεχός της να παρατηρεί ότι έγιναν πολλές αλλαγές από τους πρώτους μήνες που ξεκίνησε να δραστηριοποιείται, το 2021. Και πλέον, έχουν κάνει την αγορά ακόμη πιο σταθερή.
Τόνισε χαρακτηριστικά: “Η Ελλάδα είναι μία από τις μεγαλύτερες αγορές στην Ευρώπη και υπάρχουν ορισμένοι μεγάλοι και καθιερωμένοι παίκτες που βρίσκονται εκεί εδώ και χρόνια.
Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι πρώτα με την ικανότητά μας να έχουμε ξεκινήσει στην ελληνική αγορά και να έχουμε αποκτήσει σημαντικό μερίδιο. Θέλουμε να είμαστε ο ηγέτης της αγοράς”.
Τι προτιμούν οι Έλληνες
Για τους Έλληνες παίκτες της Betsson, το live καζίνο περιγράφεται από τον κ. Μαρίνο ως “το ισχυρότερο όπλο” της πλατφόρμας.
“Έχουμε ένα από τα υψηλότερα επίπεδα αναγνωρισιμότητας μεταξύ των Ελλήνων παικτών. Αυτό σημαίνει ότι έχουμε καλές επιδόσεις και η μάρκα μας μετασχηματίζεται πολύ καλά στην ελληνική αγορά.
Οι πελάτες βλέπουν τώρα ότι η Betsson έχει μια ισχυρή πλατφόρμα και προϊόντα, ιδιαίτερα στο live καζίνο”.
Οι προκλήσεις της αγοράς
Όπως συμβαίνει σε όλες τις ρυθμιζόμενες αγορές, η Ελλάδα έχει συγκεκριμένη νομοθεσία για τα τυχερά παιχνίδια. Ένα από τα σημεία που απασχολούν τους παρόχους είναι η φορολογία, σύμφωνα με τον κ. Μαρίνο, που εξήγησε:
“Υπάρχει πολύ υψηλή φορολογία, τολμώ να πω μία από τις υψηλότερες στην Ευρώπη, 35% επί του GGR”, ενώ πρόσθεσε:
“Το νέο ρυθμιστικό πλαίσιο εισήγαγε φόρο 15% στα κέρδη των παικτών για το αθλητικό στοίχημα και το live καζίνο. Τα κεφάλαια κατευθύνονται στο Υπουργείο Οικονομικών, το οποίο τα χρησιμοποιεί για τη στήριξη του αθλητισμού σε όλη την Ελλάδα”.
Συνολικά, οι δύο εισφορές οδηγούν ουσιαστικά σε συνολικό φορολογικό συντελεστή 50% για τους παρόχους τυχερών παιχνιδιών, που έχουν συνεισφέρει περίπου 80 εκ. € μόνο σε φόρο κερδών ετησίως.
Εκτός από τη φορολογία, από ρυθμιστική άποψη η Ελλάδα είναι ακόμη μια σχετικά νέα αγορά σε σύγκριση με ορισμένες από τις αντίστοιχες της Βόρειας και Δυτικής Ευρώπης.

Όπως παρατήρησε ο κ. Μαρίνος, οι νέοι νόμοι και το πλαίσιο αδειοδότησης είναι ενεργά μόλις εδώ και περίπου 18 μήνες. Ενώ αρκετές στοιχηματικές εταιρίες ξεκίνησαν να λειτουργούν από τον Σεπτέμβριο του 2021 και μετά.
Το υπεύθυνο παιχνίδι
Άλλος ένας παράγοντας που πρέπει να ληφθεί υπόψιν στην Ελλάδα, όπως και σε κάθε αγορά που ρυθμίζεται, είναι το υπεύθυνο παιχνίδι.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Betsson εξήγησε ότι στην Ελλάδα, όπως και σε άλλες χώρες, απαιτείται να τεθούν όρια στις συναλλαγές και στους χρόνους παιχνιδιού κατά τη δημιουργία ενός νέου λογαριασμού σε οποιονδήποτε πάροχο. Ενώ ανέφερε πως η Betsson είναι ευαισθητοποιημένη σχετικά με την προστασία των παικτών.
Συνεχίζοντας στο θέμα του υπεύθυνου παιχνιδιού, ο κ. Μαρίνος έδειξε ιδιαίτερη υπερηφάνεια για το γεγονός ότι η εταιρεία ήταν ο πρώτος πάροχος στη χώρα που άνοιξε ίδρυμα.
Το Ίδρυμα Betsson, όπως είπε, έχει κοινωνική δράση, ενώ έχει προσκαλέσει τον Πρόεδρο της ΕΕΕΠ και τον Υπουργό Αθλητισμού σε εκδηλώσεις.
Το αθλητικό στοίχημα και η ανάπτυξη
Παρόλο που, όπως αναφέρθηκε, το live καζίνο είναι “δυνατό χαρτί” της Betsson, το αθλητικό στοίχημα έχει επίσης ανοδική πορεία.
Η εταιρεία έχει επιπλέον δώσει χορηγίες σε επτά διαφορετικά τουρνουά και συλλόγους. Όπως στη Betsson Super League 2 και στο Betsson WRC Rally Acropolis.
Έχοντας καταγράψει άνοδο σε αρκετές αγορές πέρυσι, τα έσοδα για το σύνολο του έτους αυξήθηκαν κατά 18% στα 777 εκ. € και με κύκλο εργασιών ρεκόρ ύψους 146 εκ. € για το τμήμα live καζίνο.
