Καλύτερα live καζίνο σε εξυπηρέτηση

Η εξυπηρέτηση πελατών αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες που πρέπει να προσέξει κάποιος παίκτης, πριν καταλήξει στην τελική επιλογή του, καθώς δεν είναι λίγες οι φορές που προκύπτουν απορίες ή διάφορα μικροπροβλήματα. Επομένως, είναι άκρως σημαντικό ο παίκτης να νιώθει ασφάλεια στο live καζίνο που παίζει και να γνωρίζει πως ό,τι κι αν προκύψει, οι άνθρωποι των live καζίνο θα είναι δίπλα τους ανά πάσα στιγμή ώστε να τους βοηθήσουν.

Και στο συγκεκριμένο κομμάτι, ο ανταγωνισμός ανάμεσα στα διαδικτυακά live καζίνο έχει μεγαλώσει πολύ, καθώς βγαίνουν συνεχώς νέοι, πιο εύκολοι και πιο άμεσοι τρόποι επικοινωνίας, ώστε να κάνουν τον παίκτη να νιώθει σαν το… σπίτι του. Γενικώς, οι τρόποι επικοινωνίας με την εξυπηρέτηση πελατών των live καζίνο είναι κοινοί. Οι πιο δημοφιλείς είναι το Live Chat, το e-mail και το τηλέφωνο, ωστόσο υπάρχουν ορισμένα live καζίνο που κάνουν τη… διαφορά, έχοντας προσαρμοστεί στις ανάγκες και τις απαιτήσεις της εποχής.

Πάμε να δούμε λοιπόν τα τρία κορυφαία live καζίνο όσον αφορά την εξυπηρέτηση πελατών.

Ξεκινάμε από τον Stoiximan, όπου αρχικώς το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών είναι στα ελληνικά, είναι δίπλα στον παίκτη όλες τις ημέρες της εβδομάδας και όλες τις ώρες της ημέρας, επομένως ό,τι κι αν προκύψει, οι άνθρωποι της πλατφόρμας θα το εξετάσουν αμέσως. Ωστόσο δεν κάνει τη διαφορά μόνο για το 24ωρο τμήμα εξυπηρέτησης αλλά και για τους διαθέσιμους τρόπους επικοινωνίας, καθώς προσφέρει τους περισσότερους. Συγκεκριμένα, μπορείτε να συνομιλήσετε με ανθρώπους του Stoiximan μέσω Live Chat, τηλεφώνου, ενώ παράλληλα υπάρχει η δυνατότητα για Call Back όπου σας καλούν οι ίδιοι στο προσωπικό σας τηλέφωνο, ενώ μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε μέσω των εφαρμογών Viber και WhatsApp.

Συνεχίζουμε με την Betshop. Κι εδώ έχουμε να κάνουμε με ένα 24ωρο τμήμα εξυπηρέτησης στα ελληνικά, κι αυτό είναι μια από τις υπηρεσίες που αναβάθμισε προσφάτως η Betshop, καθώς μέχρι πρότινος το τμήμα εξυπηρέτησης λειτουργούσε ορισμένες ώρες της ημέρας. Μπορείτε να βρείτε ανθρώπους της εταιρίας μέσω του Live Chat, του τηλεφώνου, του E-mail και της εφαρμογής Viber. Επομένως, κι εδώ έχουμε να κάνουμε με ένα πληρέστατο τμήμα εξυπηρέτησης όπου δεν θα αφήσει κανέναν παραπονεμένο.

Τέλος, αξίζει να τονίσουμε πως και τα υπόλοιπα διαδικτυακά live καζίνο διαθέτουν πληρέστατα τμήματα υποστήριξης πελατών, όντας σε θέση να εξυπηρετήσουν πολύ κόσμο με ταχύτητα και συνέπεια. Παράλληλα, μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα δεν αποκλείεται να δούμε κι άλλες πλατφόρμες να προσθέτουν τρόπους επικοινωνίας όπως είναι το Call Back, το Viber, το WhatsApp και το Skype.