Greek Bookmaker Awards: Πώς προκύπτουν οι νικητές

Ανανεώθηκε:
βραβεια 2022

Στο παρόν άρθρο, θα μάθετε ακριβώς πώς προκύπτουν τα βραβεία της Better Collective για τους καλύτερους bookmakers στην Ελλάδα. Η διαδικασία λοιπόν, στο σύνολό της, έχει ως εξής:

Πώς σχεδιάζουμε τα βραβεία

Τα Βραβεία της Better Collective δημιουργήθηκαν για – και από – ανθρώπους που τους αρέσει το στοίχημα και προσπαθούν να αναγνωρίσουν τους παρόχους με τις καλύτερες επιδόσεις στον κλάδο, από την σκοπιά των πελατών.

Ξεκινάμε ένα χρόνο νωρίτερα, με μια έρευνα χρηστών, και ακολουθεί μια συνέντευξη με ομάδα έρευνας. Αυτό μας επιτρέπει να αξιολογήσουμε διεξοδικά και να κατανοήσουμε τις πιο σημαντικές και κρίσιμες προτιμήσεις και συνήθειες της στοιχηματικής εμπειρίας του πελάτη. Το επόμενο σετ περιλαμβάνει ένα πλήρες σχέδιο για συλλογή ανάλυση δεδομένων, όλα με βάση τα αποτελέσματα της έρευνας.

Επιπλέον, διεξάγουμε την έρευνα για το Βραβείο Επιλογής Παικτών μέσω τοπικών μέσων ενημέρωσης, μέχρι το τέλος του έτους. Αφήνουμε τους αρμόδιους παίκτες να ψηφίσουν τον προτιμώμενο bookmaker και να διευκρινίσουν τους λόγους πίσω από αυτό. Τα αποτελέσματα της έρευνας καταλήγουν σε μια ξεχωριστή κατηγορία υποψηφιοτήτων.

Δες το βίντεο που εξηγεί αναλυτικά τη μεθοδολογία:

Πώς συλλέγουμε δεδομένα

Τα δεδομένα συλλέγονται χειροκίνητα και συνεχόμενα καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους 2021 για την ανάδειξη των νικητών bookmakers για την αρχή του έτους 2022.

Οι κύριες κατηγορίες των δεδομένων που συλλέχθηκαν είναι οι Καλύτερες Αποδόσεις για τα δύο πιο προτιμώμενα αθλήματα (στην Ελλάδα είναι το ποδόσφαιρο και το μπάσκετ), η επιλογή των Καλύτερων Αγορών Στοιχήματος, η Καλύτερη Εξυπηρέτηση Πελατών, οι Καλύτερες Επιλογές Πληρωμών, η Καλύτερη Εμπειρία Στοιχήματος, η Καλύτερη Προσφορά* Καλωσορίσματος, οι Καλύτερες Προσφορές* για Υπάρχοντες Πελάτες.

Ενας ελεύθερος επαγγελματίας δημιουργεί τους νέους επαληθευμένους λογαριασμούς κατά την έναρξη της συλλογής δεδομένων σε κάθε αδειοδοτημένο πάροχο στην αγορά.

Όλα τα δεδομένα για τις αναφερόμενες κατηγορίες συλλέγονται μόνο από την οπτική γωνία του χρήστη. Κατά τόπους ελεύθεροι επαγγελματίες επισκέπτονται τις ιστοσελίδες κάθε παρόχου και συλλέγουν δημόσια διαθέσιμα δεδομένα στη βάση δεδομένων.

Στην Ελλάδα, για παράδειγμα, έχουμε συγκεντρώσει πάνω από 390 αγώνες και +30.000 αποδόσεις για τα δύο πιο δημοφιλή αθλήματα, το ποδόσφαιρο και το μπάσκετ. Επιπλέον, τα 1536 πόντοι δεδομένων συλλέχθηκαν για την ποιότητα εξυπηρέτησης πελατών, ενώ 800 πόντοι αφορούσαν τα ζητήματα πληρωμών και 624 πόντοι για την ικανοποίηση από την εμπειρία των χρηστών. Εντωμεταξύ, οι προσφορές* για νέους και υπάρχοντες πελάτες έχουν κατά μέσο όρο 300 πόντους δεδομένων. Όλα αυτά δείχνουν ότι τα δεδομένα ελέγχονται και συλλέγονται τακτικά και ταυτόχρονα για να υπάρχει ποικιλία και εγκυρότητα για την κατάλληλη ανάλυση των τελικών αποτελεσμάτων, που καθιστά ίσες και δίκαιες πιθανότητες για όλους τους παρόχους.

Πώς μετράμε τα δεδομένα

Όταν ο τοπικός ελεύθερος επαγγελματίας εισάγει τα δεδομένα που αποκτήθηκαν στη βάση δεδομένων, αυτά μετατρέπονται σε πόντους για κάθε κατηγορία και πάροχο. Οι πόντοι κυμαίνονται από 1 έως 5 μονάδες, ανάλογα με τον τύπο δεδομένων.

Η απόφαση για την κατανομή πόντων εξαρτάται από την κατηγορία για την οποία συλλέγονται τα δεδομένα. Για πιο λεπτομερείς διευκρινίσεις, ελέγξτε την τεκμηρίωση της μεθοδολογίας (κλικ εδώ).

Για παράδειγμα, οι 5 βαθμοί κατανέμονται στους bookmakers που παρέχουν την επικοινωνία μέσω live chat 24/7. Επιπλέον, οι πάροχοι μπορούν να συγκεντρώσουν έως και 5 βαθμούς για εξαιρετική φιλικότητα στην απόκριση εξυπηρέτησης πελατών, μέσα από το ερώτημα του χρήστη (που αποστέλλεται και αναλύεται από τοπικούς ελεύθερους επαγγελματίες). Όσον αφορά την αξιολόγηση των αποδόσεων, συλλέγουμε αποδόσεις για το ποδόσφαιρο (1Χ2, Over/Under, Goal/No Goal) και το μπάσκετ (1/2, Over/Under, Ευρωπαϊκό Χάντικαπ). Οι αποδόσεις σε επιλεγμένα παιχνίδια συλλέγονται καθημερινά και στη συνέχεια υπολογίζεται η γκανιότα (βλ. ακριβείς υπολογισμούς στο έγγραφο μεθοδολογίας). Η γκανιότα συνοψίζεται σε μέσο ποσοστό, το οποίο στη συνέχεια συνδέεται με το μέσο περιθώριο κέρδους ανά πρωτάθλημα μπάσκετ και ποδοσφαίρου, για κάθε πάροχο που αναλύθηκε. Οι bookmakers με τα χαμηλότερα περιθώρια κέρδους ανά πρωτάθλημα κερδίζουν τους περισσότερους πόντους.

Επιπλέον, όλοι οι πόντοι ανά κατηγορία αναλύονται σε σχέση με τα αποτελέσματα της έρευνας των τοπικών χρηστών και, ως εκ τούτου, σχετίζονται άμεσα με τις προτιμήσεις των παικτών. Για παράδειγμα, όλα οι πόντοι σχετικά με τη διαθεσιμότητα live chat, τον χρόνο απόκρισης και τη φιλικότητα πολλαπλασιάζονται με 7,3 μονάδες, με βάση το 73,33% των ψήφων από τα αποτελέσματα της ελληνικής έρευνας, τα οποία υποδεικνύουν υψηλή προτίμηση και σημασία της αποτελεσματικότητας του live chat όταν πρόκειται για την εξυπηρέτηση πελατών. Ομοίως, όλα τα αποτελέσματα εξυπηρέτησης πελατών μέσω τηλεφώνου πολλαπλασιάζονται επί 0,9 μονάδες λόγω του χαμηλού ενδιαφέροντος των Ελλήνων παικτών, όπου μόνο το 9,49% των ερωτηθέντων στην έρευνα στην Ελλάδα έδειξε ενθουσιασμό στη διαχείριση ζητημάτων που σχετίζονται με το στοίχημα, μέσω τηλεφώνου.

Στο τέλος, όταν κάθε κατηγορία έχει κατανείμει πόντους και υπολογίζεται η βαρύτητα για κάθε χειριστή, συνοψίζουμε όλα τα αποτελέσματα μαζί και καθιερώνουμε τους κορυφαίους κορυφαίους bookmakers ανά κατηγορία. Οι πόντοι των νικητών bookmakers, με τη σειρά τους, λαμβάνουν το νέο σύστημα πόντων όπου η 1η θέση παίρνει 15 πόντους, η δεύτερη θέση παίρνει 12 πόντους, η τρίτη θέση παίρνει 10 πόντους, η τέταρτη θέση παίρνει 9 πόντους κ.ο.κ. (παρακαλούμε ελέγξτε το έγγραφο μεθοδολογίας για μια πλήρη επισκόπηση). Το σύστημα πρόσθετων πόντων επιτρέπει, συνοπτικά, τη δημιουργία δίκαιων συνθηκών και τη δυνατότητα ανάδειξης του Συνολικά Καλύτερου Bookmaker Αθλητικού Στοιχήματος στην Ελλάδα.

Ποιοι είναι οι σημαντικότεροι παράγοντες

Πολλοί παράγοντες μπορούν να βελτιώσουν το πλεονέκτημα ενός παρόχου απέναντι στους ανταγωνιστές. Η κύρια ιδέα πίσω από την ανάδειξη των Καλύτερων Στοιχηματικών της χρονιάς είναι η εμπειρία μιας προσέγγισης εστιασμένης στον χρήστη και φιλική προς τον χρήστη σε όλους τους τομείς των παροχών γύρω από το αθλητικό στοίχημα, που προσφέρονται από τους bookmakers.

Μια σημαντική πτυχή της αξιολόγησης του παρόχου είναι η γκανιότα στα πρωταθλήματα ποδοσφαίρου και μπάσκετ. Όσο μικρότερη είναι η γκανιότα, τόσο πιο ελκυστική είναι για τους παίκτες του στοιχήματος και, επομένως, τόσο περισσότεροι βαθμοί κατανέμονται στους παρόχους με χαμηλή γκανιότα.

Δεύτερον, η ποικιλία των αγορών στοιχήματος για πρωταθλήματα ποδοσφαίρου και μπάσκετ διαδραματίζουν ουσιαστικό ρόλο στην αξιολόγηση. Όσο πιο ποικιλόμορφη είναι η προσφορά αγορών, τόσο περισσότεροι πόντοι κατανέμονται στον πάροχο στοιχημάτων.

Επιπλέον, η ποιότητα και η αποτελεσματικότητα της εξυπηρέτησης πελατών είναι εξαιρετικά σημαντικές, μαζί με το live chat, τη διαθεσιμότητα τηλεφώνου και email 24/7.

Επίσης, οι φιλικές προς το χρήστη και χρονικά άμεσες διαδικασίες κατάθεσης και ανάληψης μέσω Paysafe και Χρεωστικής/Πιστωτικής Κάρτας αναλύονται κριτικά σε δοκιμές ευαίσθητες στο χρόνο κατά τη διαδικασία συλλογής δεδομένων. Για παράδειγμα, η αποδοχή των καρτών Mastercard και Visa μπορεί να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην αξιολόγηση των παρόχων ως προς τις επιλογές πληρωμών. Επιπλέον, η κατηγορία επιλογών πληρωμών λαμβάνει υπόψη το ελάχιστο και μέγιστο όριο καταθέσεων και αναλήψεων.

Κατά τη συλλογή δεδομένων εμπειρίας χρήστη, αναλύονται οι κρίσιμοι παράγοντες μέσω της διαθεσιμότητας των υπηρεσιών live streaming*, της ποιότητας της εικόνας και του αριθμού των καθημερινών γεγονότων και αθλημάτων που προσφέρονται σε live streaming* για τους παίκτες. Επίσης, η λειτουργικότητα και η διαθεσιμότητα της εφαρμογής για κινητά παίζουν ρόλο στις τελικές αξιολογήσεις. Τέλος, η ευκολία και ο ελάχιστος χρόνος που απαιτείται για το στοίχημα στην αγορά 1Χ2 και την εύρεση πληροφοριών για τις προσφορές* αξιολογούνται από την οπτική γωνία του χρήστη.

Όσον αφορά την Προσφορά Καλωσορίσματος*, οι περισσότεροι πόντοι διανέμονται στους παρόχους που προσφέρουν ανταγωνιστικό τζίρο ελάχιστων αποδόσεων, απαιτήσεις κατώτατου πονταρίσματος, ευνοϊκά όρια για ελάχιστη και μέγιστη κατάθεση, υψηλότερες πιθανότητες κέρδους και εκτεταμένο χρονικό περιθώριο για τη λήξη της προσφοράς*. Επιπλέον, ο ουσιαστικός παράγοντας είναι η συμμόρφωση της προσφοράς, όπου οι Όροι και οι Προϋποθέσεις είναι ορατοί αμέσως στους παίκτες, και το κρίσιμο στοιχείο είναι πού τοποθετείται η προσφορά καλωσορίσματος* στην ιστοσελίδα του παρόχου.

Τέλος, ο κρίσιμος παράγοντας για την αξιολόγηση της προσφοράς* για υπάρχοντες πελάτες είναι ο αριθμός των προτάσεων που λαμβάνουν οι πελάτες κάθε μήνα. Επιπλέον, το είδος της προσφοράς* παίζει σημαντικό ρόλο στην αξιολόγηση. Οι Έλληνες παίκτες προτιμούσαν κυρίως τα Freebets*, όπου περίπου το 30% των ερωτηθέντων υποστήριξε αυτήν την επιλογή. Ως εκ τούτου, οι προσφορές Freebet* δίνουν τους περισσότερους πόντους στους παρόχους. Επιπλέον, το περιεχόμενο των emails αναλύεται κάθε μήνα και οι στοιχηματιστές που δημιουργούν επαρκή και εξατομικευμένη επικοινωνία με τον πελάτη λαμβάνουν περισσότερους πόντους.

Γιατί η διαδικασία είναι αμερόληπτη και πώς τη διατηρούμε ασφαλή και μη συνδεδεμένη με εμπορικές συμφωνίες

Το πρότζεκτ BC Awards επιβλέπεται από δύο τμήματα: Υπηρεσίες Περιεχομένου & Ιστοσελίδων και Στρατηγικές Εκδηλώσεις. Οι ομάδες δεν έχουν καμία φυσική ή επαγγελματική σχέση ούτε προτίμηση σε ελληνικούς παρόχους αθλητικών στοιχημάτων. Δεν έχουν επαφή με κανέναν πάροχο στην Ελλάδα. Δεδομένου ότι οι ομάδες δεν έχουν καμία σχέση με το τμήμα πωλήσεων, δεν έχουν και κανένα ενδιαφέρον ή επιθυμία να ευνοήσουν κάποιον από τους παρόχους στοιχημάτων κατά τη διάρκεια της αξιολόγησης δεδομένων των BC Awards.

Επιπλέον, ο ελεύθερος επαγγελματίας που ασχολείται με τη συλλογή δεδομένων για τα Βραβεία της BC είναι μια εντελώς ξεχωριστή οντότητα που δεν έχει καμία σχέση με την εταιρεία Better Collective. Όταν ο ελεύθερος επαγγελματίας ανοίγει ατομικούς, προσωπικούς λογαριασμούς στους τοπικούς παρόχους στοιχημάτων, οι πάροχοι δεν είναι σε θέση να διακρίνουν τον λογαριασμό του ελεύθερου επαγγελματία από εκείνους άλλων παικτών στη βάση δεδομένων εγγραφών. Ως αποτέλεσμα, οι τοπικοί πάροχοι δεν γνωρίζουν ότι ο λογαριασμός ελεύθερου επαγγελματία χρησιμοποιείται για τη συλλογή και τη δοκιμή δεδομένων για τα BC Awards. Αυτή η μέθοδος διασφαλίζει ότι τα δεδομένα συλλέγονται, αναλύονται και υποβάλλονται σε επεξεργασία σε ίση βάση για όλους τους παρόχους.

Πώς λειτουργεί το Βραβείο Επιλογής Παικτών

Οι αδειοδοτημένοι πάροχοι στην ελληνική αγορά έχουν προετοιμαστεί εκ των προτέρων για την έρευνα για το Βραβείο Επιλογής Παικτών. Οι συμμετέχοντες στην έρευνα μπορούν να επιλέξουν μόνο έναν προτιμώμενο πάροχο και να δώσουν το πολύ τρεις διευκρινίσεις σχετικά με το γιατί οι τοπικοί παίκτες προτιμούν έναν συγκεκριμένο πάροχο στοιχημάτων.

Στη συνέχεια, η έρευνα για το Βραβείο Επιλογής Παικτών διανέμεται μέσω των τοπικών ελληνικών μέσων ενημέρωσης. Παραμένει ανοιχτό για αρκετές εβδομάδες, δίνοντας την ευκαιρία σε όλους τους ντόπιους λάτρεις του στοιχήματος να συμμετάσχουν και να εκφράσουν την ειλικρινή τους γνώμη για τον προτιμώμενο ελληνικό πάροχο στοιχημάτων και τους τρεις λόγους πίσω από αυτό.

Μετά το κλείσιμο της έρευνας, τα δεδομένα καθαρίζονται από διπλότυπα και μη έγκυρα στοιχεία και στη συνέχεια συνοψίζονται για να βγουν οι κορυφαίοι προτιμώμενοι bookmakers και τους λόγους για τους οποίους συμβαίνει αυτό στην ελληνική αγορά.

Επιπλέον, τα αποτελέσματα της κατηγορίας Καλύτερου Bookmaker Αθλητικού Στοιχήματος επηρεάζονται από τα αποτελέσματα της έρευνας του Βραβείου Επιλογής Παικτών. Τα αποτελέσματα της έρευνας για το Βραβείο Επιλογής Παικτών θεωρούνται ως διαφορετικά συστήματα βαρύτητας πριν ολοκληρωθούν τα τελικά αποτελέσματα, όταν συνοψιστούν οι βαρύτητες όλων των κατηγοριών. Για παράδειγμα, σύμφωνα με την έρευνα του Βραβείου Επιλογής Παικτών, περίπου το 14% των παικτών εκτιμούν τους τοπικούς παρόχους για τις καλύτερες αποδόσεις ποδοσφαίρου. Ως αποτέλεσμα, όλα τα τελικά αποτελέσματα αποδόσεων ποδοσφαίρου δίνονται με βαρύτητα 1,4 πόντων. Παρομοίως, επειδή το 20% των ερωτηθέντων στην έρευνα είπε ότι η στοιχηματική εμπειρία είναι η βασική παράμετρος για αυτούς, όλα τα αποτελέσματα των δεδομένων σχετικά με την εμπειρία στοιχήματος έχουν βαρύτητα 2,0 πόντων.